YIL NİSAN’DA BAŞLAR!

“Yeni yıl mı?” dediğinizden eminim. Birçok kurumsal firma için yıl Nisan’da başlar. Birçoğumuz için tatili simgeleyen yaz  hızlı tüketim sektöründeki firmalar için kâr dönemi demektir.

Yeni seneye girmeden önce hedefler Ocak – Şubat aylarında iyice gözden geçirilir. Tabiki yeni bütçeler, yeni departmanlar, yeni üst düzey yöneticiler derken sistemi hantallaştıran yapılar da teker teker elenir. FMCG’de ise satış ve pazarlama birbirine düşman iki kardeştir. Her ikisinin de hedeflerinin tutması, birlikte sıkı çalışmaya bağlıdır. İşte Nisan ayı, hedefleri oturtan pazarlama departmanı ve üst yönetimin, satış ekibini bir araya getirip; “İşte bu yıl bunları gerçekleştireceğiz” dediği aydır. Bunu da büyük bir organizasyon eşliğinde yapar. Organizasyon mu dediniz ? Evet biz ordayız 🙂

Nisan ayı bizim için de yoğun geçer. Kimi Vizyon toplantısı, kimi Satış Konferansı dese de, şu bir gerçek ki bir firmanın en büyük bir araya gelişlerinden biridir bu ay. Mesajlar departmanlar tarafından çok net, ancak bir o kadar da yaratıcı şekilde verilmelidir. Yaratcılık dediğimizde etkinlik ajansı kolları sıvar :

Binlerce kişiyi alabilecek mekanın bulunması, dev bir sahne, görkemli bir açılış, momentumun hiç düşmeyeceği animasyon efektler, izleyicilerin katılımını sağlayacak görsel şovlar derken haftalarca yapılan hazırlık, 1 günde hızla akıp gider. Akşam güzel bir eğlence ile geride kalan tüm yılın yorgunluğu atılır ve yeni döneme tam enerji başlanır. Tabi fotoğraf ve videolar, tüm seneyi konuşturtacak sürprizleri es geçmeyelim.

Empire Event olarak bu yıl da Nisan ayına hızlı giriyoruz. Müşterilerimize tüm hedeflerinin tuttuğu başarılı bir yıl diliyoruz 🙂

 

Leave a Reply

Close ()